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Enviado: Sex Mai 08, 2009 10:05 am
por DU0
He probably can't.

Man barely writes in portuguese.

Enviado: Sex Mai 08, 2009 10:15 am
por Iuri Fellipe
Eu não sei. Isso importa nesse wad. To com ele aqui vo ve como é.

Talvez eu tente falar inglis depois



Edit: Ele nao pega em zedoom? Tva cheio de ! e textura chadrez.

E parece ser para mp né. Mas parece ser bem bonito. Ou ser que sp.

Enviado: Sex Mai 08, 2009 10:26 am
por Wa59
Iuri Fellipe escreveu:Eu não sei. Isso importa nesse wad. To com ele aqui vo ve como é.

Talvez eu tente falar inglis depois



Edit: Ele nao pega em zedoom? Tva cheio de ! e textura chadrez.

E parece ser para mp né. Mas parece ser bem bonito. Ou ser que sp.
Olha lá no título....

SKULLTAG ONLY!

rsrs

Enviado: Sex Mai 08, 2009 12:12 pm
por Space Marine
Iuri Fellipe escreveu:Talvez eu tente falar inglis depois
English motherfucker! Do you speak it?!

:mrgreen:
Iuri Fellipe escreveu: Edit: Ele nao pega em zedoom? Tva cheio de ! e textura chadrez.
Wa59 escreveu: Olha lá no título....

SKULLTAG ONLY!
LOL


Anyway interesing project, but i dont think i can help it as much. I still busy with 2 other wads.

Enviado: Seg Mai 11, 2009 10:04 am
por Alter``
Alright guys, Zero Invasion is at Rev. 10 already. I got finished with revamping Z1INV02's spawnspots and replaced the filler ones with HELLgates. Not for public though, Revision 13 will be next public build. Also I GOT the right idea, i got enlightened how i should do a tech-base map which doesn't suck and is non-symmetric in many places. That's right, Z1INV01, HTR3 shares some things with it's predecessors but outside that, it's a big tribute to DTINV01 aka Delta Base. YOU HEAR IT. Here you have two screens (barely started yesterday yeah). There will be multiple spots, however it won't be hard to find all monsters at all. I'm gonna make sure you don't get lost.

Imagem
Imagem

Enviado: Seg Mai 11, 2009 10:07 am
por KitHenrique
There are bosses?

Enviado: Seg Mai 11, 2009 10:52 am
por Alter``
KitHenrique escreveu:There are bosses?
Yup, in every level. They either consist of one giant badass motherf`, army of dangerous monsters or just one big monster with an army ;). No exceptions

Enviado: Seg Mai 11, 2009 11:06 am
por KitHenrique
:twisted:

And the level size?

Enviado: Seg Mai 11, 2009 11:11 am
por Alter``
KitHenrique escreveu::twisted:

And the level size?
Depends on the map, but mostly i'm aiming for large/very large/huge/extremely huge maps hahah.

Enviado: Seg Mai 11, 2009 11:12 am
por KitHenrique
And a lot of monsters to kill!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: