Ohh, e eu me matand para saber o qu é MapInfo x_xLogan MTM escreveu:O que o Pyro citou foi um recurso MAPINFO, onde você pode definir qual será o próximo mapa de cada mapa.!
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tem como fazer vários clusters seguidos um dos outros? Por exemplo, terminei a fase 5, aí quando for pra fase de 6 rola antes um cluster. Mas tipo, o normal é sempre rolar um cluster só, porém o espaço as vezes é pequeno demais, dai pra conseguir por a história toda somente fazendo um outro cluster.
Por isso o por que de fazer vários clusters seguidos; terminou um cluster, já começa outro sem ir antes pra algum mapa xD
Tem como fazer isso?
Valeu
Por isso o por que de fazer vários clusters seguidos; terminou um cluster, já começa outro sem ir antes pra algum mapa xD
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naverdade te como aumentar o tamanho do cluster cara!!!
hub
Indicates that this cluster is a hub. When leaving a hub, the game will remember the contents of the level when the player left it and restore the level to that state when the player returns to it. Moving to a different cluster will cause the game to forget the state of the levels in this hub in order to save memory. Each level a player visits in a hub uses memory (about 20k for a typical level), so it's probably a good idea not to have too many levels in a single hub. Just how many is "too many" is arbitrary. Unless you use very large levels, you could probably use 50 levels in a hub, and only about 1 meg would be required to keep track of the state of each level.
hub
Indicates that this cluster is a hub. When leaving a hub, the game will remember the contents of the level when the player left it and restore the level to that state when the player returns to it. Moving to a different cluster will cause the game to forget the state of the levels in this hub in order to save memory. Each level a player visits in a hub uses memory (about 20k for a typical level), so it's probably a good idea not to have too many levels in a single hub. Just how many is "too many" is arbitrary. Unless you use very large levels, you could probably use 50 levels in a hub, and only about 1 meg would be required to keep track of the state of each level.
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