Brutal Doom versão 0.10B: Agora com Meatshields.
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Re: Brutal Doom versão 0.9: Mais sangrento do que nunca!
Download, cadê?
D:
D:
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Xbox 360: Ninja Gaiden Black
Xbox One: Need for Speed: Hot Pursuit, Yakuza 3
PlayStation 2: Fatal Frame 3: The Tormented
PlayStation 3: RE: The Darkside Chronicles, RE: The Umbrella Chronicles
Nintendo Switch: Phantasy Star, SIFU
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Re: Brutal Doom versão 0.9: Mais sangrento do que nunca!
Skulltag:http://www.4shared.com/file/bO0zvYUB/br ... mv010.htmlDU0 escreveu:Download, cadê?
D:
GZDOOMhttp://www.4shared.com/file/Mx0W8Cuf/br ... mv010.html
Quais são as novas:
OFF:por que as pessoas que não são cadastradas não podem ver mais os foruns?
EDIT:GZDOOM o nome adicionado.
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Re: Brutal Doom versão 0.9: Mais sangrento do que nunca!
Mata alguém com soco durante o Beserk Pack.yurisan escreveu:Como faço fatality, não consigo!!!
Essa do model atravessnado a imagem é a única coisa de que posso reclamar. Apesar disso, o mod está perfeito! *-*
A Lost Soul com medo de ser arremessada ficou genial!

Mandamento ravickista: Faz o que tu queres, desde que não me enchas o saco!
Re: Brutal Doom versão 0.9: Mais sangrento do que nunca!
Eu não reclamaria, pela primeira vez uma sprite que atira correndo e parado, e não sai correndo atirando com a sprite parada...
Agora bem que abaixado poderia ter algo do genero também
Agora bem que abaixado poderia ter algo do genero também
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Re: Brutal Doom versão 0.9: Mais sangrento do que nunca!
Ahn, é só questão de desenhar, rs. Deêm uma folga, o cara deve passar metade do tempo no paint/fireworks, po! 

Mandamento ravickista: Faz o que tu queres, desde que não me enchas o saco!
Re: Brutal Doom versão 0.9: Mais sangrento do que nunca!
Lol, o marine aperta os mamilos do Hell Knight até ele explodir.
Aliás, foi tu que fez essas fireballs ae?
Aliás, foi tu que fez essas fireballs ae?
Esperando
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Re: Brutal Doom versão 0.9: Mais sangrento do que nunca!
Da uma folga uma ova, julho ta chegando ai e eu vo te tempo de sobra pra continuar os mods...
Mas admito que o mod dele surprendeu-me, só acho estranho ele atualizar nos foruns do zdoom,gzdoom e skulltag e não atualizar na brdoom...
Pocha eu não ia te saco pra faze todas aquelas prints, por mim eu pegava o ds-models e fazia nele mesmo as animações...
Mas cada um é cada um, quem so eu pra criticalo.
Eba fatalitie do peitinho kkkkkk
Mas admito que o mod dele surprendeu-me, só acho estranho ele atualizar nos foruns do zdoom,gzdoom e skulltag e não atualizar na brdoom...
Pocha eu não ia te saco pra faze todas aquelas prints, por mim eu pegava o ds-models e fazia nele mesmo as animações...
Mas cada um é cada um, quem so eu pra criticalo.
Eba fatalitie do peitinho kkkkkk
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Re: Brutal Doom versão 0.9: Mais sangrento do que nunca!
Não upei a 0.10 aqui nem na Doomworld porque ela está bugada. Quando eu terminar a 0.10b, eu posto.
Peitinho? lol. O Marine agarra o Hell Knight e literalmente rasga ele em duas partes, e vocês pensam em mamilos?
Peitinho? lol. O Marine agarra o Hell Knight e literalmente rasga ele em duas partes, e vocês pensam em mamilos?

Fui eu que fiz o DECORATE. Os sprites são de umas explosões overused que tem por ai. Percebi que esses sprites são muito mais úteis como particulas de fogo do que explosões.Pedro Vc escreveu:Aliás, foi tu que fez essas fireballs ae?
Editado pela última vez por Sgt. Mark IV em Qua Jun 29, 2011 10:50 pm, em um total de 1 vez.
[LUTO] Megaman Deathmatch ganhou um Caco. Aqui jaz a honra do Skulltag.
O que esse futuro sombrio reserva para nós agora? "Barney Vs. Teletubies"? Ou "Cocoricó Vs. Castelo Ra-Tim-Bum"?
O que esse futuro sombrio reserva para nós agora? "Barney Vs. Teletubies"? Ou "Cocoricó Vs. Castelo Ra-Tim-Bum"?
Re: Brutal Doom versão 0.9: Mais sangrento do que nunca!
Deve doe kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, Então ta explicado...
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Re: Brutal Doom versão 0.10B: Agora com Meatshields.
Agora sim, a 0.10b tá pronta. Tem um monte de coisas novas. (Vou copiar e colar o changelog lá do Skulltag aqui porque agora eu to com preguiça pra traduzir tudo)
- Fixed bugs regarding SSG infinite ammo.
- Now the SSG alt fire is more stable to use. Holding the alt fire button won't fire both barrels in a row. You must release the alt fire after shooting the first barrel in order to shoot the second. (Suggested by Vaecrius)
- Imps are not randomly killing themselves with their fireballs anymore.
- I think I am in the right course to fix the blood pools on water. I have not completely fixed it, but there is much less blood on water now than before.
- Shooting a Baron of Hell/Hell Knight won't leave green blood splats behind it anymore.
- Removed the red lines on pain effect.
- Changed sprite for Rifle Pick-up (Thanks to SamVision)
- Some fatalities are performed faster.
- Reduced the amounts of blood in some fatalities so the player can now see what is happening
- Better blood texture for blood pools (By Dick Socrates)
-The deaths with Super Shotgun at point-blank range are no more the same as Xdeath ones. Now the killed monster will turn into red sauce like in Vanilla Doom, but lots of blood and meat pieces will be sprayed behind it. Much like the Xdeaths in Painkiller. Also, if there is a wall behind it, the whole wall will get painted in red. I'm sure that it will make everyone fell that killing enemies with SSG at point-blank range much more satisfactory.
-And now, there are stealth kills. You can perform a stealth kill by attacking an imp/zombie with melee attacks from behind breaking it's neck if he still don't noticed you. You don't need Berserk pack to perform it.
-Imps can be used as meat shields. When you get a imp injured with his guts out, if you are under the Berserk effect, punch his body (not his head, or it will kill him), and you will able to use him as a shield. I plan adding this feature to new monsters in the future.
Videos da versão 0.10 e 0.10b:
- Fixed bugs regarding SSG infinite ammo.
- Now the SSG alt fire is more stable to use. Holding the alt fire button won't fire both barrels in a row. You must release the alt fire after shooting the first barrel in order to shoot the second. (Suggested by Vaecrius)
- Imps are not randomly killing themselves with their fireballs anymore.
- I think I am in the right course to fix the blood pools on water. I have not completely fixed it, but there is much less blood on water now than before.
- Shooting a Baron of Hell/Hell Knight won't leave green blood splats behind it anymore.
- Removed the red lines on pain effect.
- Changed sprite for Rifle Pick-up (Thanks to SamVision)
- Some fatalities are performed faster.
- Reduced the amounts of blood in some fatalities so the player can now see what is happening
- Better blood texture for blood pools (By Dick Socrates)
-The deaths with Super Shotgun at point-blank range are no more the same as Xdeath ones. Now the killed monster will turn into red sauce like in Vanilla Doom, but lots of blood and meat pieces will be sprayed behind it. Much like the Xdeaths in Painkiller. Also, if there is a wall behind it, the whole wall will get painted in red. I'm sure that it will make everyone fell that killing enemies with SSG at point-blank range much more satisfactory.
-And now, there are stealth kills. You can perform a stealth kill by attacking an imp/zombie with melee attacks from behind breaking it's neck if he still don't noticed you. You don't need Berserk pack to perform it.
-Imps can be used as meat shields. When you get a imp injured with his guts out, if you are under the Berserk effect, punch his body (not his head, or it will kill him), and you will able to use him as a shield. I plan adding this feature to new monsters in the future.
Videos da versão 0.10 e 0.10b:
[LUTO] Megaman Deathmatch ganhou um Caco. Aqui jaz a honra do Skulltag.
O que esse futuro sombrio reserva para nós agora? "Barney Vs. Teletubies"? Ou "Cocoricó Vs. Castelo Ra-Tim-Bum"?
O que esse futuro sombrio reserva para nós agora? "Barney Vs. Teletubies"? Ou "Cocoricó Vs. Castelo Ra-Tim-Bum"?