Zprojetos apresenta: "Counter-Strike Doom"

Tem algum projeto/demo para DooM, ou alguma idéia, mas nada feito? Sua seção é aqui!!!
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DU0
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Mensagem por DU0 »

C-S é uma cópia da mais descarada de Action Quake II, bem como HL é cópia sem vergonha de Doom. C-S é legal de jogar com os amigos, mas só. E mesmo assim, meus amigos jogaram direto por uma semana, depois o grupo começou a debandar.
Jogando atualmente:
Xbox 360: Ninja Gaiden Black
Xbox One: Need for Speed: Hot Pursuit, Yakuza 3
PlayStation 2: Fatal Frame 3: The Tormented
PlayStation 3: RE: The Darkside Chronicles, RE: The Umbrella Chronicles
Nintendo Switch: Phantasy Star, SIFU
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ShadeNoah
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Mensagem por ShadeNoah »

chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega

vamos voltar ao projeto porra!
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Z-Man
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Mensagem por Z-Man »

Então galera, isso vai demorar um pouco, vou tentar implementar um sistema de compra de armas tbm... o que vai dar MUITO³³³³³ trabalho
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Betanol
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Mensagem por Betanol »

Z-Man escreveu:Então galera, isso vai demorar um pouco, vou tentar implementar um sistema de compra de armas tbm... o que vai dar MUITO³³³³³ trabalho
Eh... vai mesmo

boa sorte ;)
MetalDoom: Coming up December 22nd, 2012
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Pedro Vc
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Mensagem por Pedro Vc »

Nem tanto assim. Um sistema de compra de armas não é TÃO complexo assim. Pelo menos eu acho ....
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doomero
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Mensagem por doomero »

mmm buy menu?

well man i think on single player will be possible, but for multiplayer i think will be dificult, skulltag multiplayer only can support the 50% of acs commands...
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MegaManx3
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Mensagem por MegaManx3 »

[quote="doomero"]mmm buy menu?

well man i think on single player will be possible, but for multiplayer i think will be dificult, skulltag multiplayer only can support the 50% of acs commands...[/quote]

are you sure,the original RPG script ,That Unbroken Reality 1 uses,can only be Used In Skultag,the Newest Version Of Zdoom Znd Gzdoom,can't load The .O File.
Imp Hunter

Mensagem por Imp Hunter »

[DBR]MegaManx3 escreveu:
doomero escreveu:mmm buy menu?

well man i think on single player will be possible, but for multiplayer i think will be dificult, skulltag multiplayer only can support the 50% of acs commands...
are you sure,the original RPG script ,That Unbroken Reality 1 uses,can only be Used In Skultag,the Newest Version Of Zdoom Znd Gzdoom,can't load The .O File.
The big deal, Mega, is the cash system...
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doomero
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Mensagem por doomero »

is the true, i was making a cs for the buy menu and on multiplayer doens t works, some decorate code too, skulltag multiplayer is not 100% cool, but the single player can support all the commands, like zdoom and gzdoom, but other thing is true:

gzdoom and zdoom multiplayer support more acs commands than skulltag, i dont know why the multiplayer cant read the commands....
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KitHenrique
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Mensagem por KitHenrique »

But we as money to buy weapons? There is a time to buy? (Exp: when you start the stage 1 minute for the purchase, after that time, only for the next stage). And when we kill a shotgunner , shotguns that earn it?

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