csb98 and csb98st (gzdoom / skulltag) relased....

Tem algum projeto/demo para DooM, ou alguma idéia, mas nada feito? Sua seção é aqui!!!
Regras do fórum
  • Todos os tópicos devem ter: Nome do Projeto - Jogo (iWad)
  • Cada tópico deve ser sobre um projeto. Evite tópicos exclusivamente de discussão aqui.
  • Favor hospedar o projeto também no ModDB para fins de preservação
  • Se possível, inclua screenshots e um vídeo.
  • Críticas devem ser construtivas. Evitem o hate desnecessário.
Avatar do usuário
doomero
Mensagens: 238
Registrado em: Sáb Ago 16, 2008 1:51 am
Answers: 0
15

csb98 and csb98st (gzdoom / skulltag) relased....

Mensagem por doomero »

description:

new weapons models, using the counter strike source, 26 weapons avaibles!

csb98, old version for gzdoom 1.3.17 or superior, you can download here:

http://www.megaupload.com/?d=NAXXHJQ4

csb98st, recent version only for skulltag b98 alpha build 2645 or superior (not compatible with 98a), link here:

http://www.megaupload.com/?d=QYOFYR3O

and other thing, i added a patch for this mod or play without that , is beta, is called "headshot", yeah, you can make headshots, link here:

http://www.mediafire.com/?zkinywvgl4t


and always i added a video for show the playability:

http://www.youtube.com/watch?v=e7RNxdaY3Wk

play and enjoy, and i am back again, i return temporaly from my holydays XD
Avatar do usuário
DU0
Mensagens: 6689
Registrado em: Sáb Abr 01, 2006 6:59 am
Answers: 0
18
Localização: Deimos Lab.
Contato:

Re: csb98 and csb98st (gzdoom / skulltag) relased....

Mensagem por DU0 »

awesome, but the headshot sound seems to play even before the enemy are dead;


weapons really look good ^^
Jogando atualmente:
Xbox 360: Ninja Gaiden Black
Xbox One: Need for Speed: Hot Pursuit, Yakuza 3
PlayStation 2: Fatal Frame 3: The Tormented
PlayStation 3: RE: The Darkside Chronicles, RE: The Umbrella Chronicles
Nintendo Switch: Phantasy Star, SIFU
Avatar do usuário
ibm5155
Mensagens: 520
Registrado em: Ter Jan 19, 2010 2:23 pm
Answers: 0
14
Contato:

Re: csb98 and csb98st (gzdoom / skulltag) relased....

Mensagem por ibm5155 »

why this dont work in 98a and work in skulltag alpha?
_______________________________________________________
IBM5155 Infos (mods/videos/foruns...)
Projetos
I'm The Legend 50%
"Q2ONSKULLTAG 3% "Projeto morto :(
Doom 2 High Music Pack 100%
UAC INVADED "NOVO"
_______________________________________________________
Meus videos IBM5155 youtube
_______________________________________________________
Foruns (Novo, Antigo)
imthelegend
doom2 music pack
q2 onskulltag
UAC INVADED
Avatar do usuário
doomero
Mensagens: 238
Registrado em: Sáb Ago 16, 2008 1:51 am
Answers: 0
15

Re: csb98 and csb98st (gzdoom / skulltag) relased....

Mensagem por doomero »

ibm5155 escreveu:why this dont work in 98a and work in skulltag alpha?
becuase this mod use some flags like a_zoomfactor, and only the alpha build 2645 have that flags.
Avatar do usuário
ibm5155
Mensagens: 520
Registrado em: Ter Jan 19, 2010 2:23 pm
Answers: 0
14
Contato:

Re: csb98 and csb98st (gzdoom / skulltag) relased....

Mensagem por ibm5155 »

hey doomero you can rename csb98st.zip to csb98st.pk3 is easier to open all weapons
_______________________________________________________
IBM5155 Infos (mods/videos/foruns...)
Projetos
I'm The Legend 50%
"Q2ONSKULLTAG 3% "Projeto morto :(
Doom 2 High Music Pack 100%
UAC INVADED "NOVO"
_______________________________________________________
Meus videos IBM5155 youtube
_______________________________________________________
Foruns (Novo, Antigo)
imthelegend
doom2 music pack
q2 onskulltag
UAC INVADED

Voltar para “Projetos”